Alla inlägg under april 2006

Av Draken - 30 april 2006 17:05

Det är typ alltid någon som står bakom mig och tittar över axeln vad jag skriver, o det är inge kul kan jag ju säga. När jag säger att det är privata saker jag skriver så säger dom typ "vad är det för privata saker som du kan prata med dina kompisar om, som du inte kan prata om med d in familj". För även om jag bor med mamma o syster så vill ju jag ändå ha lite privatliv. Det tycker jag att dom borde fatta att jag vill ha lite privatliv.

Av Draken - 25 april 2006 09:23

Är så otroligt trött på livet just nu.

Känns som allt går emot mig, det är något eller någon som vill att det ska gå åt helvete för mig.


Känner mig äklad utav mig själv.

Jag förstår att ingen kan älska mig, dom äklas utav mig helt enkelt.

Jag är fet, överviktig o kan inte utrycka mig rätt.

Fy fan för livet. Vad är det för mening med livet egentligen?

Av Draken - 23 april 2006 09:27

Idag så känns allt tufft. Det borde inte kännas så här, nu när solen skiner, borde vara glad o framåt. Men i stället så sitter jag inne o e ledsen o saknar o längtar efter dig. Vill ju vara dig nära.

Av Draken - 22 april 2006 16:44

Varför ska livet vara så himla jobbigt?

Finns det någon mening med livet?

Varför kan inte du älska mig så som jag älskar dig?

Finns det någon chans att det blir du och jag igen?

Varför ska livet vara så grymt?

Finns det något sätt att göra för att livet ska bli lättare?

Av Draken - 19 april 2006 09:28

Just nu så känns allt så himla tungt. Vill så mycket, men det är så lite som funkar o blir som jag vill ha det. Det är inte så mycket som blir som jag vill ha det, det är väldigt lite som blir som jag vill ha det. Ingen som har någon respekt för mig, typ alla tycker att dom kan kasta skit på mig. Men ser dom inte att jag är en människa som behöver kärlek och omtanke? Som vill höra dom där orden att jag är behövd.

Av Draken - 18 april 2006 15:27

Dagen började verkligen dåligt i dag. Började med att jag försov mig. Mamma kom o väkte mig i morse o fråga mig ifall jag skulle åka med henne, jag tittar på klockan och ser att den är halv åtta, o jag börjar klockan åtta. Säger till mamma att hon ska ge mig fem minuter för att jag ska göra mig klar. Slänger på mig kläderna, o dricker lite juice, sen är jag redo för att åka. Som tur var så hann jag upp till Arkion till klockan åtta.



Sen när jag slutade så var jag väldigt nyttig, gick från Heden och hem. Det tog ca en timme att gå. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Var rätt så skönt att gå en sån lång promenad. Tror att jag ska börja med att gå hem. Fast det beror lite på vad det är för väder, om det är väldigt dåligt väder så tar jag nog bussen hem. Men jag ska ta o börja med att gå varje dag, ska gå ju gå ner 10 kilo innan sommaren är över. Man kan ju alltid hoppas med att jag kommer att klara det :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards