Alla inlägg under december 2007

Av Draken - 31 december 2007 10:14

Är riktigt besviken nu. Min lilla raring kommer inte att komma idag :( Han hade fått ett samtal i natt att hans pappa hade åkt in på sjukhuset i natt. Så att han ville upp o träffa sin pappa innan slutet kom.


Jag som hade sett fram emot att träffa honom idag. Jag som hade velat visa upp honom för mina kompisar, jag hade velat visa upp att till och med jag som är så himla ful kan få någon.


Men sitter o funderar ifall det verkligen är sant det som han sa till mig, eller om han skyller på sin pappa för att slippa träffa mig.

Jag vet ju att hans pappa är dålig, men ändå så kan jag inte låta bli att fundera på att han kanske inte vill träffa mig. För att jag var ful, hemsk och äcklig. Detta är mitt dåliga självförtroende som tittar fram och som inte kan tro att någon kan älska mig för mig.

Och det är även min tillit på människor som tittar fram, har ju så himla svårt att lita på folk, har ju blivit sviken så himla många gånger så att jag vet inte riktigt vem jag ska lita på när.

Av Draken - 31 december 2007 02:43

Jag är trött, men jag kan inte sova.

Har legati sängen i lite drygt en timme utan att lyckas att somna.

Sitter här o gäspar, men jag känner att jag inte kan somna. Det är väldigt drygt tycker jag.

Säkert bara för att jag vet att jag måste kliva upp senast vid tio så kan jag säkert inte somna. Eller så är det bara för att min raring kommer med tåget i morgon vid ett, och då måste jag vara nere på station o möta upp honom.

Av Draken - 30 december 2007 22:37

Fy vad härligt det är att vara nykär.

Sitter bara o väntar på att det ska bli måndag någon gång så att jag får träffa min lilla älskling.

För nio år sen när jag lärde känna honom så trodde jag aldrig att det skulle bli han och jag, men nu är det vi och jag älskar det :)

Sex

Av Draken - 27 december 2007 20:00

Har en liten undersökning och det verkar som dom flesta är intresserade av att läsa om sexlivet.


Har inte blivit så mycket skrivet om mitt sexliv, för att det har varit rätt så dött det senaste året, men det kommer nog bli ändring av det nu, nu när jag har träffat en kille, då kommer jag nog få lite fart på det. Men enda nackdelen är att han bor tio mil ifrån mig :( Men om man ska se det från den positiva sidan är att det går tåg emellan som man slipper boka långt i förväg. Kan bestämma mig samma dag att åka till han o betala på tåget, det är ju jätte bra det, men nackdelen är att dom inte tar kort på tåget, att jag måste betala kontant.


Men men det är inte så mycket att göra åt. Ska iväg o träffa honom i morgon, längtar ihjäl mig.

Av Draken - 26 december 2007 11:30

Man kan säga att jag hade en mardrömm i natt.

Drömmde om mitt ex, att vi var i lag igen o var jätte lyckliga ihop. Och att att vi firade jul ihop.

I drömmen så väntade jag hans barn oxå.

Så att man kan säga att jag drömmde en mardröm i natt.

Av Draken - 26 december 2007 01:55

Ja ni jag vet egentligen vad jag ska tycka om dom där människorna.

På ett sätt tycker jag att det är skönt att ha kommit bort från den där stan o dom där människorna. Dom var ju inte dirket ärliga och inte höll på med ärliga saker. Hände något enstaka tillfälle att jag blev av med saker o ting, som tex pengar, en mobil (ioförsig en gammal mobil som jag inte använde, men ändå), oöppnade cigg packet försvann samma dag som jag hade köpt dom. Så på det viset är det skönt att ha kommit bort från det stället.


Men ändå så tycker jag synd om Henne på nått vis. Hon har inte riktigt insett vad Han går för. Han som säger upp sig från jobben som han har o söker annat, och jobbar där någon månad, sen säger han upp sig igen o det går runt så. Han som sätter vännerna i första hand, och inte kan säga nej till en fest. Han är över trettio, men beter sig som en fjortis. Känner en elva åring som är mer mogen än honom.

Så på sätt o vis så tycker jag synd om Henne för att hon ska ha barn med honom, och inte blir av med honom i första taget.

Men ändå inte, båda är ju rätt så omogna, så att det gör ju inte så mycket.

Stackars barn som får dom till föräldrar. Ingen av dom har nått fast jobb, ingen av dom har någon ekonomi, pengarna är borta redan innan dom har kommit in på kontot. Stackars det  barnet, det kommer inte få någon riktig uppväxt, att komma till en sån värld.

Av Draken - 22 december 2007 17:24

Är det normalt att fantisera om att sätta på tjejer med en strap-on?

Gör detta mig till lesbisk?

Tacksam för svar.

Av Draken - 22 december 2007 16:50

Så himla skönt.

Nu är man långledig, så jädras skönt kan jag lova.

Nu ska jag passa på att sova så mycket som möjligt så att jag är ordentligt utvilad när jag kommer tillbaka till jobbet i januari.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards