Alla inlägg under oktober 2007

Av Draken - 31 oktober 2007 16:23

Varning !
Filmen är fruktansvärd och man måste vara magstark för att orka se den!
Bland det värsta jag har sett!!!!


www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS


Tycker att det är så hemskt att det finns människor till detta. Har lust att flå dom levande. Tycker att dom borde fängslas för detta.

Jag fattar inte varför det finns någon som verkligen vill ha pälsjackor och sådant.


Av Draken - 28 oktober 2007 17:17

Ja det är sant faktiskt.

Så som jag kommer ihåg det iallafall.

Det är ju så pass länge sen så att jag knappt kommer ihåg hur det är, men jag minns iallafall att det är skönt.

Av Draken - 25 oktober 2007 21:59

Vad är det för mening med att har så mycket kärlek som jag kan dela ut, när det inte finns någon som vill ha den?
Vad är det för mening med att göra sig vacker när ingen ser en?
Vad är det för mening med att leva när ingen verka sakna mig?
Vad är det för mening med att jag överhuvudtaget skriver detta när det ändå inte är någon som bryr sig om att läsa?

Av Draken - 23 oktober 2007 11:34

Ringde ica support nyss, och ingen kod fick jag i telefonen, dom skulle skicka hem till mig för säkerhets skäl. Visst det är ju jätte bra, men så himla irriterande nu när jag sitter o väntar på att få ut min vinst som ligger på mitt ica kort.

Säger till allihopa som läser detta. Passa er för att köpa en harry boy på ica om du inte har din fyrsiffriga kod, för om du inte har den så kommer du inte få ut din vinst i första laget.

Av Draken - 22 oktober 2007 17:29

Vilka jävla idioter, jag köpte en harry boy i kassan på ica i fredags när jag ändå var där o handla. Drog först mitt ica kort för att få min bonus o sen betala ja med mitt kontokort.


Sen så kollade jag upp igår om jag hade vunnit något på atgs sida, o det hade jag. Så att jag cyklade till ica o tänka hämta ut pengarna där i kassan, men det gick inte, jag skulle återkomma idag och gå till atgkassan som är där. Visst tänkte jag det går väl ann tänkte jag. Så att jag cyklade till ica efter att jag hade slutat jobba och gick till atg ombudet, men då sa hon "du måste gå till kassan för att få ut din vinst, och till det så måste du ha en fyrsiffrig kod, för ifall det har blivit någon vinst så har det kommit in på ditt ica kort". Men ja har ingen fyrsiffrig kod, och det sa jag till den där människan. Men enligt henne så får alla det med kortet när det skickas hem, så att hon sa att jag skulle ringa ica kundkontakt o fråga efter den fyrsiffriga koden. Och givetvis så har dom inte öppet nu, dom har öppet mellan 9:00 - 16:00, så att jag får vänta tills i morgon. Sen så kommer dom säkert att skicka ett brev me de där jäkla koden, så att det kommer ju att ta hundra år innan jag får ut min jävla vinst.


Men nu vet jag iallafall att jag inte ska köpa någon harry boy där längre. Att jag ska köpa de på ett atg ombud istället. För att då får jag iallafall ut min vinst när jag vill.


Jävla idioter säger jag bara.

Av Draken - 20 oktober 2007 22:10

Är trött som bara den, men har ingen ro att lägga mig riktigt ännu, men jag ska se till att jag ligger i sängen senast klockan elva så att jag kommer upp i morgon bitti. Börjar ju ändå sju i morgonbitti.


Men det är frågan om jag kommer att kunna somna tidigt, för att grannen har fest och orka att gå o knacka på o säga till att dom ska sänka. För att det är grannen längst ner i porten bredvid, och jag bor högst upp.


Och störningsjouren vet jag inte vad dom har för nr, men det är förhoppningsvis ganska lätt att ta reda på utifall det blir outhärdligt att lyssna på deras dunka dunka.

Av Draken - 19 oktober 2007 14:30

Ja det är sant, jag börjar bli riktigt irriterad på henne.

Hon skickade ett sms till mig idag o frågade om jag kunde ringa databutiken o fråga hur mycket ett modekort kostar, messa henne o fråga varför hon inte kunde ringa själv eller gå in där o fråga. För att hon jobbar ju i närheten utav data affären.  Då fick jag tillbaka ett svar att det hade hon inte tid med, för att det skulle vara så mycket att göra på jobbet. Men att skicka sms till mig har hon tid me.

Hon fråga även om jag hade vaknat på fel sida idag, bara för att jag skrev typ "förlåt att jag frågade då".


Hon ringer mig så fort det är något samtal eller något som hon inte vill göra. Som tex om det är något me datorn, och hon måste ha något från data butiken så ringer hon mig o frågar om jag kan gå förbi där o  fixa det. Varför kan hon inte fixa det själv? Hon är väl försjuttsingen stor nog att göra det själv.


Och när jag ifrågasätter henne varför hon inte kan fixa det själv, så blir hon sur. Det är så himla drygt tycker jag.

Av Draken - 19 oktober 2007 12:09

Typ alla som jag känner har barn eller så har dom förhållande, eller så har dom båda delarna.


Jag vill oxå ha barn, jag vill oxå ha förhållande.


Jag vill bli älskad utav någon som älskar mig för mig. Men hur ska man hitta någon som gör det?


Varför ska livet vara så tufft? Visst jag vill inte få allt serverat på ett silverfat, men jag önskar att det kunde vara lättare, iallafall lite lättare.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards