Alla inlägg under juli 2008

Av Draken - 30 juli 2008 16:07

Vad irriterande jag blir, o ja har bara lust att skrika.

Var iväg till jysk igår med mamma, köpte en rullgardin där, mamma sa då att hon kunde hjälpa mig att sätta upp den idag.

Sen så följde jag med henne hem och firade lillasyster.


Sen idag så tyckte hon att jag skulle ringa och höra med bovärden ifall nån där kunde hjälpa mig om inte så skulle jag höra ifall jag kunde få låna en slagborr.


Så att jag ringde dit, och enligt bovärden så var det inte deras jobb att sätta upp rullgardiner, men jag fick låna en borr utav dom, jag kunde komma och hämta borren strax före fyra och lämna tillbaka den i morgonbitti.


Sen vid tre så bestämde mamma, lillasyster o hennes pappa att vi alla fyra skulle iväg o bada o ta med oss mat o äta där. När jag kommentera att vi inte skulle hinna och hämta borren då så tyckte mamma att vi skulle göra det en annan dag. Och när jag sa att hon hade lovat mig att hjälpa mig att sätta upp den idag, så sa hon att det hade hon inte alls gjort.


Tycker att det är så himla fel av mamma att hon först lovar mig att hjälpa mig, och sen bestämma att göra nått annat o sen säga att hon aldrig har lovat att hjälpa mig.


Jag blir så jävla less på henne.


Jag tappade lusten helt och hållet att följa med dom och bada och se glad ut och vara trevlig, så att jag bad att dom skulle skjutsa hem mig, så efter många om och men så gjorde mamma det.

Av Draken - 23 juli 2008 16:18

Fick ett mess utav en kompis idag där hon undra ifall jag hade lust att sitta barnvakt åt hennes dotter ikväll medans hon själv skulle åka på bingo. Men jag sa att jag inte hade tid för att jag var tvungen att städa här hemma för att jag ska få hem folk på fredag, o att jag hinner bara städa ikväll.


I stort sett alltid när jag får mess utav henne så vet jag att hon kommer fråga ifall jag kan ställa upp o vara barnvakt när hon ska iväg på bingo. Jag tycker att det är dålig stil utav henne att göra så. Speciellt när jag har sagt att jag skulle vilja hänga med någon gång på bingon, men hon har aldrig frågat ifall jag har lust att hänga med, och jag vet att hon har åkt iväg en massa med gånger efteråt.

Av Draken - 15 juli 2008 23:11

Det är tre frågor som jag skulle vilja ha svar på av er killar, och jag hoppas att någon skulle vilja svara på dessa tre frågor, och dessa tre frågor är:


  • Hur ska en tjej se ut för att en kille ska gilla en?

  • Hur ska en tjej vara för att en kille ska gilla en?

  • Hur ska en tjej bete sig för att en kille ska gilla en?
Av Draken - 14 juli 2008 22:50

Jobbade till nio ikväll, cyklade förbi affären på vägen hem. Där på affären så träffade jag på en stor jävla idiot. En person som ljuger sig blå så att han tror sig själv, allt han säger så får man ta en STOR näve salt istället för en nypa salt.


Förr så såg han rätt så bra ut, men nu så såg han ut som en slusk, uuuaaa säger jag bara.


Han tyckte att vi skulle börja umgås, visst sa jag. Jag kommer då inte höra av mig något.

Av Draken - 14 juli 2008 00:38

Av Draken - 14 juli 2008 00:31

Jag önskar att jag kunde må bättre i mig själv än vad jag gör

Jag önskar att jag kunde vara mer rapp i munnen än vad jag är

Jag önskar att jag hade glimten i ögat

Jag önskar att jag hade allt det där för att folk kunde lägga märka till mig, att någon kunde älska mig.


Jag saknar någon som älskar mig för den jag är

Jag saknar någon som jag kan ligga o kramas med

Jag saknar någon som jag kan mysa med framför någon film

Jag saknar allt det där med förhållanden, en käresta


Men vad ska man ta sig till när ingen lägger märke till en?

Men vad ska man ta sig till när man är för blyg för att göra nått?

Men vad ska man ta sig till när man är osynlig?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards