Alla inlägg under november 2011

Av Draken - 3 november 2011 09:44

Nu ska jag fråga er alla hundägare. Vad är det som är så svårt att ta fram en påse ur fickan/väskan och plocka upp bajset efter sin hund?

Det är ju så himla snuskit och äckligt att det ligger små bajshögar efter era små raringar längs gångvägarna man går på. Visst jag kan förstå att ni låter bli att plocka upp efter hunden när ni är ute i skogen, mitt ute i ingenstans. Men det är inge trevligt för andra oss andra medmänniskor när ni låter bajset ligga kvar längs gångvägarna vid bostadsområden. Det är nog inte många som har någon lust att kolla vart dom sätter fötterna någonstans när dom är ute på gården eller runt bostadsområdet bara för att slippa kliva i hundbajs.

Så skärpning hundägare, plocka upp efter era hundar när den bajar på såna ställen där det vistas mycket folk.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards