Alla inlägg under mars 2009

Av Draken - 3 mars 2009 14:14

Min mens är försenad, den skulle ha satt igång den 23 februari, o den har inte satt igång ännu :S

Tänk om jag vore gravid.


Var ju till gyn den 23 februari, o då blödde jag lite granna efter att jag hade varit där, ja undra om det var min mens då oxå eller om det bara var blod efter själva undersökningen. Men om det nu även var mens blod så var det väldigt lite som kom.


Visst jag har ju haft sprial, men det råcka ju gyn läkaren dra ut när jag var där på gyn för undersökning. Men det finns ju såna som har blivit gravid fast dom har haft sprial. Sen så har ju killen kännt av sprialen lite granna när vi har haft sex, han har kännt nått pickande på ollonet, så att därför fundera jag ifall sprialen satt rätt. Frågade gynläkaren ifall det var normalt, o han sa att det var det. Men ja undrar ifall det var en duktig gynläkare, me tanke på att han råkade ta ut sprialen.


Ja undrar ifall jag är gravid eller inte :S

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards