Alla inlägg under december 2011

Av Draken - 23 december 2011 05:29

Nu va de länge sen ja skrev, de har bara inte blivit av, har tänkt flera gånger att ja skulle ha skrivit men de har kommit nått annat vägen hela tiden.lillkillen ligger o sover just nu, borde göra de ja me, men har vinkat av gubben i lådan. Han har åkt iväg för att hämta sitt motorblock till sin trimmade, de e ungefär 30 mil enkel resa. Han ville att ja o lillkillen skulle följa me, men ja kände att ja inte hade ork eller lust. Men ändå så har ja dåligt samvete för att ja låter honom åka ensam. Ja tänkte mest att resan blir lång o jobbig o tråkig för lillkillen.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards