Alla inlägg under augusti 2008

Av Draken - 28 augusti 2008 17:53

Det kom två styckna och hjälpte mig att sätta upp rullgardinerna nu på morgonen. Dom kom vid tio snåret. Det är jätte bra att dom kom överhuvudtaget och hjäpte mig att sätta upp dom, det är jag tacksam över. Men jag blev lite irriterad över sättet som dom kom på.


Jag hade inte klivit upp när dom kom, hade ens inte vaknat, jag låg fortfarande när dom kom. Jag vakna av att dom ropade Hallå, så att då hade dom tagit nyckeln ur tuben och låst upp utan att ringa på.


Det tycker jag är dålig stil, att dom inte ringde på innan dom kom in. Jag hade ju kunnat gjort vad som helst när dom kom, hade ju kunnat stått i duschen, gått omkring naken, haft sex med en kille, plust mycket mer som jag hade kunnat gjort när dom kom.


Jag tycker att det är en självklarhet att man ska ringa på innan man bara kliver på, speciellt om man inte känner människan.

Av Draken - 25 augusti 2008 23:43

Är så himla trött på allt och inget.

Jag är trött till psyket.

Jag är trött till kroppen.

Jag vill prata med någon om mina problem.

Men jag vet inte vad som är mina problem.

Vad ska man ta sig till då när man är trött och har problem men inte vet vad? Vart ska man vända sig?

Av Draken - 25 augusti 2008 10:00

Nu på morgonen när jag hade vaknat halvt som halvt så drömde jag värsta porren.

Vet inte vem det var, men det var iallafall en kille o en tjej som knullade så som jag vill bli knullad.

Blev så  jäkla kåt av drömmen, så att jag var tvungen att ta fram min leksak och förlusta mig. Men skulle velat haf en riktig karl som kunde ha satt på mig. Men vart ska man hitta någon sådan som vill träffas o ha sex?

Av Draken - 21 augusti 2008 23:41

Fan vad jag är sugen på att göra en tatuering.

Skulle gärna vilja ha en drake, men typ alla drak-tatueringar är så  "manliga", vill ha en draktatuering som är mer "tjejig".

Någon som har nå tips på någon tatuerings sida?

Av Draken - 20 augusti 2008 15:50

Min bovärd ringde nyss o sa att hon hade pratat med sin chef nu om mina rullgardinerna.

Dom skulle inte hinna med att hjäpla mig att sätta upp dom denna vecka eller nästa vecka för att det var många besiktningar och det var många nycklar som skulle in, men att dom skulle komma när dom har tid.

Får se när det blir.

Av Draken - 20 augusti 2008 13:58

Ringde nyss till min bovärds chef och pratade me honom rullgardinerna som jag köpte för ett tag sen.


Han sa hela tiden att det inte var deras jobb, men att dom hjäpte till med saker och ting om man var ensam eller om man var gammal, fast det inte var deras jobb. Han sa att dom ibland brukade ta ut skräp o slänga det från gamlingar. Men jag då, jag är ju ensam ju, så varför kan dom då inte hjälpa mig?


Man kan ju se  det som att sätta upp rullgardiner är lägenhetsunderhåll, o det sa jag, men det var det inte enligt honom. Jag blir så himla irreterad på dom, aahhh............

Av Draken - 18 augusti 2008 22:08

Kom hem för ca 30 minuter sedan, är trött, men har ingen ro att gå och lägga mig ännu. När jag har jobbat till nio så har jag aldrig någon ro att lägga mig på en gång, fast jag egentligen borde göra det, börjar ju i stort sett alltid klockan sju dagen efter.

Men ska försöka att komma i säng i bra tid i kväll. 

Av Draken - 18 augusti 2008 00:43

Är det fel av mig att vara lite intresserad av en kille som en kompis är intresserad av?


Tror inte att den här tjejen menar allvar med den här killen, för att hon träffar sitt ex fortfarande och jag misstänker att hon och exet gör mer än bara pratar med varandra när dom träffas. Exet bor i grannstaden, så att när dom träffas så brukar dom sova över hos varandra, i samma säng.

Hon säger att hon vill säga upp bekantskapen med exet, nästa dag så vill hon bli tillsammans med exet igen.


Så då kan det väl inte vara så farligt ifall jag skulle lägga in en stött på den här andra killen som hon är intresserad av, eller är det det?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards