Alla inlägg under juni 2006

Av Draken - 29 juni 2006 22:03

Dagen började dåligt i dag oxå. Började med att försova mig i dag oxå. Vaknade samma tid som igår, alltså tjugo över sju. Men jag väkte mamma o bad henne o skjutsa in mig till praktiken, o hon var snäll att göra det.


Mamma var iväg till lidl och köpte det trådlösa tangentbordet och musen till mig idag, med tanke på att det kanske skulle vara slut när ja slutade. Det var ju snällt av min mamma. Nu e det bara internet som saknas på datorn. Men behöver ha en roter (eller hur det nu stavas) och en nätverks kabel. Får hoppas att mamma köper det snart, så får jag sitta framför min dator o surfa.

Av Draken - 28 juni 2006 12:51

Dagen började helt fel i dag.

De började med att jag vaknade 7:20, bussen går 7:25. Omöjligt att hinna klä på sig o gå ut till hållplatsen på fem minuter. Men som tur så var det en buss som gick ungefär vid 7:55, så att jag var på station vid åtta. Och på station så bytte jag till buss 12, som gick 8:05. Så att jag var på praktiken vid 8:20.

Dagen känns helt bakvänt nu när jag har försovit mig. Det blir alltid så när jag har försovit mig.

Är fortfarande trött, men förhoppningsvis så blir det bättre snart. E ju inte lika trött som jag var i morse när jag satt på bussen. Satt nästan o sov på bussen, hade inte vaknat ordenligt då.

Av Draken - 27 juni 2006 22:57

Fick till det idag när jag var hos mitt ex och hämtade grejor. Igår när jag pratade me honom så prata vi om att vara kåta, då sa jag till honom att jag skulle känna ifall han var det när jag kom till honom idag.

Så att när jag hade packat lite granna, så sa jag till honom, du jag skulle ju få känna lite granna ju. Fick svaret "ja men klä av dig då så ska du få känna". Så att jag fick lite, kände att jag behövde det. Var lite drygt en månad sen jag fick det sist, o ifall jag skulle bestämma så skulle jag få det flera gånger i veckan. Men tyvärr så har man ju ingen karl som kan ställa upp o ge en lite granna :( Folk som känner mig väl säger att jag är ett riktigt kåtskåp, och om jag ska vara ärlig så är jag det. Är kåt dygnet runt. När jag väl har fått lite granna, så vill jag ha ännu mer.

Av Draken - 27 juni 2006 12:09

Ville inte kliva upp i morse.

Var så himla trött.

Ville bara ligga kvar i sängen o forsätta o sova.


Ska iväg till Söderhamn i dag o hämta lite av mina grejor hos mitt ex. Samtidigt så ska jag köpa en dator som han säljer. Han säljer den för 3000, o då ingår det en 15 tums platt skärm. Ett rätt så bra pris tycker jag. Hoppas att den funkar bra.

Av Draken - 26 juni 2006 19:42

Ska köpa dator i morgon :D Jippi :D Ioförsig, den är beganad, men vad gör det? Dator som dator :D


Är ensam hemma nu. Det är så himla skönt det. Har hela lägenheten för mig själv. Det är skönt det. Ska vara ensam hemma i natta oxå. Det ska bli mindre kul det. Tycker inte om att vara ensam om natten. Men det ska funka det.

Av Draken - 20 juni 2006 15:15

Som vanligt så jagas man iväg när man har satt sig vid datorn. Man får aldrig sitta framför datorn i lugn o ro, eller jo det får man. Får sitta här framför datorn i lugn o ro när jag är ensam hemma. Men det är man tyvärr inte. Kom hem strax för tre, mamma kom hem för fem minuter sedan. Det är ju typiskt det. Hade glatt mig att få sitta framför datorn i lugn o ro till strax efter fyra, men tyvärr så kan man inte göra det nu :(

Av Draken - 19 juni 2006 20:41

En helt otrolig grej har hänt. Mitt ex ringde mig idag. Vi har inte pratat me varandra på flera veckor. Vi har inte pratat me varandra sen den 27 maj. Men han ringde mig helt frivilligt. Vad paff jag blev när jag märkte att det var han som ringde. Trodde att han inte vill prata me mig efter mitt lilla utbrott som jag fick när jag var hos honom, fast jag hade all rätt att få det.

Av Draken - 19 juni 2006 11:57

E trött i dag. Så mår jag lite illa oxå, men det beror nog på att jag känner av lite av min nackvärk idag oxå, så har jag lite lätt huvudvärk. Inge kul med det. Men vad ska man göra?


Har för mig att det är ikväll jag ska tvätta, kommer inte ihåg vilken kväll mamma bokade tvättstugan, men jag har för mig att det var nu ikväll. Har taskit minne, har 24 års kris :D

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards