Alla inlägg under augusti 2010

Av Draken - 16 augusti 2010 14:39

Är helt orkeslös idag. Har ingen lust med något alls idag. Har ångest för något, men jag vet inte för vad :S


Lillkillen och jag är ensamma hemma. Gubben i lådan är på jobbet, men han slutar vid 16. Han har lovat att han ska åka hem på en gång för att jag ska till barnmorskan och sätta in en sprial, och då läre han vara med och passa lillkillen. Är ju lite svårt att passa lillkillen och samtidigt ligga där i gynstolen, speciellt när han inte vill sova. Får hoppas att han kommer att åka hem på en gång. För att sist jag skulle till gyn så ringde han och frågade ifall han kunde komma hem senare för att han hade lite saker och göra, fast han hade lovat att följa med. Då blev jag inge glad på honom. Men men, får se hur det blir idag.


Sen så läre vi hem på en gång och fixa till lite här hemma, för att sen så kommer prästen att komma och prata om dopet som blir om två veckor. Får hoppas att det är en trevlig prälle.

Av Draken - 11 augusti 2010 16:06

Ja nu var det ett bra tag sen jag bloggade.

Beror mest på att lillkillen min tar mycket av min tid och han vill i stort sett aldrig sova längre stunder dagtid. Sover väl mest en halv timme, och då i famnen. Men nu idag så la han och jag oss i sängen och då lyckades han somna där, så att nu har han sovit i ca en timme. Känns skönt att han sover en sväng, för att då hann jag fixa lite i köket.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards