Alla inlägg under juni 2012

Av Draken - 5 juni 2012 15:32

De där me sexlust, den finns där, ja har lust till att ha sex o ja tycker att de e skönt. Men ja vill ändå inte ha sex, känner mmig lite äcklad av sex. Har inte berättat de för nån o inte tänker ja berätta de gör nån heller. Men ja har kommit på en perfekt sak som ja slipper ha sex långa stunder, o de e att ja runkar av gubben ett tag innan han får penentrera mig.

Av Draken - 5 juni 2012 15:32

De där me sexlust, den finns där, ja har lust till att ha sex o ja tycker att de e skönt. Menja vill ändå inte ha sex, känner mmig lite äcklad av sex. Har inte berättat de för nån o inte tänker ja berätta de gör nån heller. Men ja har kommit på en perfekt sak som ja slipper ha sex långa stunder, o de e att ja runkar av gubben ett tag innan han får penentrera mig.

Av Draken - 1 juni 2012 15:56

Sista dagen gjordes igår på praktiken som jag har varit på sen i slutet av augusti. Känns lite konstigt att inte gå dit nå mer, men ändå skönt, för att det var jobbigt att kliva upp strax efter fem varje morgon för att hinna bli klar. Men jag har trivits jätte bra iallafall. Det var två till som jobba där i matsalen och vi jobba ganska nära hotell och resturang linjen, så att vi kom nära lärana. Den ena som jag jobba med hade bakat till en kladdkaka för att jag sluta, väldigt gulligt tycker jag. Sen så fick jag en liten presentpåse av lärana som innehöll saker som eleverna gjort själva, bland annat några olika marmelader.


Dagis ringde i går morse oxå och bad att lillkillen skulle bli hämtad, han hade bajat två gånger på ca två timmar. Så att jag ringde gubben i lådan och bad honom hämta lillkillen, för att jag tyckte att det var bättre att gubben i lådan var hemma me lillkillen än jag eftersom gubben ändå är arbetslös. Han blev lite små sur för att han hade tänkt att fixa lite med den vanliga bilen igår, bland annat byta drivknut eller va de nu var. Men han gick iallafall och hämta lillkillen och var hemma med honom hela dagen. Jag ville ju vara kvar på praktiken när det var min sista dag där.


Så att gubben åkte iväg och fixa med bilen idag istället, det är ju bättre väder idag, igår regna det hela dagen nu så skiner solen. Hade tänkt att gå ut med lillkillen idag, men han har fått feber, så att det får bli en lugn hemma dag istället. Han ligger och vilar för andra gången för idag, lika bra att låta honom vila så mycket han vill.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards