Alla inlägg under november 2007

Av Draken - 29 november 2007 22:26

Nu e de alldeles vitt ute, och jag gillar det inte. Jag tycker inte om vintern, det är så kallt, blött och jobbigt bara.

Hoppas att vintern går fort så att våren kommer snart.

Av Draken - 25 november 2007 11:55

Denna låt är så himla fin, en låt man kan lyssna på flera gånger per dag tycker jag.

Av Draken - 24 november 2007 21:53

Jag måste vara osynlig, obetydlig och ful

Jag måste vara äcklig, snuskig och fläskberg


Det måste jag bara vara eftersom jag inte märks av någon, det är ingen som ringer och bara vill prata lite med mig o höra hur det är med mig.

Det måste iallafall vara nått fel på mig.

Av Draken - 21 november 2007 17:54

Kommer det att bli vi?

Vi har nyss börjat prata, igen efter ca tio år.

Jag var tillsammans med en av dina kompisar, och du var tillsammans med en av mina kompisar. Men ändå så var jag lite smått intresserad av dig.

Du är min kompis morbror, är det rätt att det blir du och jag?


Prata nyss med dig i telefon, och du sa att du har tänkt på mig mycket på de senaste åren. Ska jag tro dig eller pratar du bara skit för att lura mig på nått vis?

Jag har ju så svårt att lita på folk. Det hjälper ju inte ett skit att mina vänner som jag har ljuger för mig ibland.

Av Draken - 16 november 2007 23:14

Detta är en sak som jag verkligen irriterar mig på.

Fick upp en lapp på jobbet i förra veckan om att en sko försäljare skulle komma till jobbet. Han skulle vara där mellan ett och halv tre.

Tänkte titta vad han hade för slags skor o om jag hittade något ja gilla så skulle jag handla dom.


Gick på rast vid halv ett, tänkte att att då kommer jag lagom tillbaka och titta på skor när min rast var slut vid halv två.


Men när jag kom tillbaka till jobbet så visades det att han hade varit där, och hunnit sticka. Dom arbetskamrater som var där sa att han hade så bråttom iväg av någon konstig anledning. Han hade varit där i mindre än en halvtimme, och han skulle vara där i en timme till.


Men jag tycker om man har bokat upp sig att man ska vara på ett visst ställe mellan två klockslag så ska man vara där mellan dom två klockslagen.


Så att det blidde inga skor för min del.

Av Draken - 12 november 2007 21:22

Tycker att sånt här är är så himla hemskt, hur kommer det sig att sånna människor kommer undan så lätt, det fattar jag inte.

Av Draken - 11 november 2007 23:27

Detta är en sån himla söt bäbis tycker jag, puttenutinuti på dig lilla goplutt

Av Draken - 10 november 2007 22:45

Ännu en till länk till den lilla tjejen med den underbara rösten, jag vill ha en sån röst.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards