Alla inlägg under juni 2008

Av Draken - 27 juni 2008 23:30

Jag skrev ju in mig på en dating sida för ett tag sen.

Har även lagt in kort på mig själv där.

Dom enda som har nappat på mig är såna som jag absolut inte vill ha.

Jag har absolut inget emot utlänningar, feta människor eller andra människor som inte ser ut som den "normala" människan.


En person som har skrivit till mig är från ett annat land, och kan knappt svenska. Han skriver hundra femti elva brev till mig om jag inte svarar på det första brevet på  en gång. Har bett honom att skriva ett itaget, för att det inte går nå fortare för att han skriver hundra femti elva brev till mig, snarare tvärtom


Sen så är det en tjockis, då snackar vi om ett riktigt berg, som ser allmänt snuskig ut. Ser nästan ut som han inte har träffat tvålen på år och dar, och han har även många dagars skäggstubb. På pressen står det att han älskar mat, och det gör det att han gör kan jag lova. Men han säger typ gullet, raring och sånt. Blir bara äcklad av det när han säger det.


Men dom som jag finner intresse för, skriver jag till. Men får typ aldrig nå svar från dom, om jag får svar från dom så skriver dom bara ett par tre styckna brev till mig.


Så att då kan man dra den slutsatsen att jag är för ful för att några andra än äckel lägger märke till mig.

Av Draken - 23 juni 2008 13:07

Fy vilken dröm jag hade i natt.


Drömde att jag var var ute i skogen och blev jagad av något riktigt ondskefullt. Så att jag flydde till häst, sen så förvandlades hästen till något som likna en drake, men det var fortfarande en häst.


Draken/hästen började simma i någon stor sjö och skulle bära mig till någon ö mitt ute i sjön för att där skulle jag vara säker. Sen helt plötsligt så började draken/hästen sjunka och jag följde med i djupet.

Precis när jag höll på att få slut på luft i drömmen så vaknade jag och kippade efter andan.


Skit otäck dröm var det.

Av Draken - 20 juni 2008 20:28

Fick sms av en kompis igår kväll vid elva där hon bad mig att komma så fort som möjligt för att passa hennes barn, för att hon var tvungen att åka upp till akuten för att hon hade sån jäkla tandvärk så att hon höll på att dö.

Jag skrev tillbaka att jag hade precis gjort mig ordning för att gå och lägga mig för att jag skulle upp tidigt idag. Fick inget svar tillbaka.


Sen så har jag frågat henne ett antal gånger idag hur det är med tanden, men hon har inte svarat på den frågan, hon har varit väldigt kortfattad i messen som hon har skickat mig.


Hon och jag hade messat tidigare på kvällen och hon nämnde inget om att hon hade ont i tanden, det enda som hon messade om att killen hennes gjorde en massa med fel och hon inte visste om  hon skulle dumpa honom eller inte.


Så därför tror jag att hon ljög om att hon hade tandvärk, jag tror att killen hade ringt till henne och sagt att hon skulle komma till henne. Men jag tänker inte säga till henne att jag misstänker att hon ljuger.

Av Draken - 13 juni 2008 20:35

Jag känner mig så oerhört duktig.

För att när jag var på affären idag så var jag så himla sugen på chips och jag gick och fundera ifall jag skulle köpa mig en påse. Men jag gav mig fan i att göra det, jag tänkte att jag ska då inte köpa nå chips idag. Ska försöka att sluta att äta chips, iallafall så ofta som jag har gjort. Ska äta det mindre, och då kanske det blir godare när jag väl köper det.


Så att jag känner mig så oerhört duktig att jag kunde låta bli att köpa det.

Duktig kicka är jag :D

Av Draken - 9 juni 2008 16:55

Av Draken - 7 juni 2008 23:11

Har anmält mig till en dating sida, men vet dock inte vad jag ska skriva för nått på min press. Tycker att det är så svårt att veta vad jag ska skriva för nått, någon som har något tips på vad jag ska skriva för nått på min press?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards