Alla inlägg den 10 augusti 2006

Av Draken - 10 augusti 2006 07:18

Mår inge bra nu. E trött och har huvudvärk o mår illa.
Om jag inte känner mig bättre vid lunch så sticker jag hem då, för att jag orkar inte sitta här på praktiken när jag mår så som jag gör.

Än så länge är jag ensam här inne på rummet. Det är så himla skönt det. Sen när min kompis kommer så kommer hon att börja tjata om killen hon håller på att strula med. Vad han har gjort, eller vad han inte har gjort. Det e så himla tröttsamt att höra om honom.
Har god lust att säga att hon ska sluta att tjata om honom. För att när man får höra så mycket om en person så skulle vem som helst bli irreterad.


Hon har frågat mig om råd vad hon ska göra med honom. Jag har gett henne råd, hon har sagt att vissa råd är väldigt bra o ska följa dom. Men gör hon det då? Till en början så följer hon dom, i någon dag på sin höjd. Men sen är där igen o tjatar om honom. Blir så himla less. Någon som har nå råd om vad man ska göra med en person som tjatar om en person stup i kvarten?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards