Alla inlägg den 15 september 2007

Av Draken - 15 september 2007 20:51

Lekte me min dildo för ett tag sen, o ja tror att det var en orgasm som jag fick. Min första i mitt liv om de var det.

Av Draken - 15 september 2007 13:47

Om jag skulle gå ut nu så skulle jag säkert blåsa bort, eller jag överdriver lite. Men det blåser väldigt mycket, så att det skulle säkert kännas som om jag skulle blåsa bort om jag gick ut.

Jag skulle behöva ta mig ner på stan, för att gå in på apoteket. Men jag har ingen vidare lust att gå ut nu när det blåser så här mycket. Så att ja får ta mig dit en annan dag i stället då det inte blåser så här mycket.

Får hoppas att det inte blir sån där storm som de var sommaren 1995. Då stormade det så mycket så att bland annat tak på husen blåste bort, träd som blåste omkull. Om det blir en sån storm har jag inte någon lust att vara ensam hemma.


Av Draken - 15 september 2007 11:31

Inatt så drömde ja att ja var gravid. Det kändes verkligen att de var sant. Så att när jag vaknade och upptäckte att det inte var sant, blev ja besviken.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards