Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Draken - 7 juli 2008 22:09

Ringde hem till mamma och tänkte prata en stund, var glad och så, men det vände på en fem öring när jag prata med henne.


Hur kommer det sig att hon alltid lyckas få mig att må piss?

Hur kommer det sig att hon alltid lyckas få mig nedrtyckt i skiten?

Varför kan hon aldrig vara glad för min skull?

Varför ska jag alltid gå efter hennes pipa?


Om man inte gör så som hon vill så är man hellre i helvetet än att vara med henne, för att då är hon inte snäll. Då gör hon allt för att man ska må dåligt.


Inte undra på att jag mår så pass dåligt som jag gör, hon tillför till att jag aldrig mår bättre för att hon alltid trycker ner mig i skiten igen när man börjar klättra uppåt igen.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards