Alla inlägg den 24 november 2008

Av Draken - 24 november 2008 22:50

Känner mig så himla ensamen just nu.

Önskar att jag hade någon vid min sida just nu som bara kunde krama om mig.

Av Draken - 24 november 2008 01:55

Vilket blåsväder det är ute då. Det låter nästan som om taken skulle lyfta när som helst.


Blåser kallt från balkongen och fönstrena gör det oxå. Men eftersom man har en sån jäkla puckad bovärd, så blir det inte åtgärdat, ingen ide att orka ringa o säga till henne. Hon kommer bara att säga nått i stil med "Det får du acceptera, det går inte att göra något åt"


Har datorn stående vid balkongdörren, har inte så många andra ställen att ställa datorn vid. Och det drar riktigt kallt om fötterna, har ställt termometern vid dörren för att se hur kallt det är just där. Nu har den stått där i ca tio minuter och det är redan nere vid 17 grader. Är det acceptabelt?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards