Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Draken - 1 maj 2008 23:22

Det har varit så himla skönt att slippa den där jävla plätthäxan nu i dom här två veckorna då hon är på semester.

Det har kännts lättare att gå till jobbet för att då vet jag att då har jag sluppit henne.

Men tyvärr så kommer hon att komma tillbaka på måndag, synd nog.


Skulle egentligen ha jobbat helgen 17-19 maj me henne, men har tagit ut lite semester dom dagarna så att då slipper jag henne.


Men jag lovar om hon skulle göra något så skulle hon få en stor fet smäll utav mig.

Av Draken - 1 maj 2008 11:07

Har en kompis som jag blir måttligt irriterande på.

Det är en annan kompis än den jag skrev om igår och tidigare idag.

Hon tjatar hela tiden om sin pojkvän. Killen gör si och så, och hon tycker inte om när han gör så eller si. Ena dagen är det så bra mellan dom, men sen när hon får minsta motgång med honom så är hela världen emot henne.


Hon tål inte att killen umgås med sina ex.

Hon tål inte att killen umgås med sin fd svärfar.

Hon tål inte att killen har egna intressen som han vill göra.


För några veckor sen så sa hon att dom inte skulle träffas varje dag, att dom skulle vara ifrån varandra minst en dag i veckan. Men ändå så har dom träffats varenda dag sen dess.

Dom hade tydligen bestämt att under veckorna så skulle dom inte sova hos varandra, att han skulle komma till henne vid en viss tid varje eftermiddag under vardagarna. Men ändå så har han sovit hos henne under vardagarna. Och när han inte kommer tiden som dom har kommit övverrens om så blir hon skitsur och säger att han bara skiter i henne att allting är mycket viktigare än henne.


Jag blir så aaahhhh.... ja jag vet inte vad, det går inte beskriva. I typ var eviga mess jag får av henne så står det att killen är så jobbig och hon funderar på att göra slut. Har lust att säga till henne "men gör slut med honom då ta mig fan då, så slipper jag höra allt jävla tjat om honom"

Av Draken - 1 maj 2008 10:01

Fick nyss mess av den där tjejen, där hon skrev om jag hade lust att gå o käka me henne senare, käka fyllemat. Men hon vet att jag börjar jobba halv ett o jobbar fram till nio, det har jag sagt till henne. Varför frågar hon då om jag vill följa me?


Den där tjejen är lit mysko ibland tycker jag.

Som tex att hon har haft en hund ett par dagar som hon är extra matte åt. När hundens ägare reser bort så tar hon hand om hunden. Hon har haft hunden en gång under lite drygt en vecka.

Och hon började att planera redan första dagen att få köpa hunden av ägarna.


Jag bara säger hmmm.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards