Alla inlägg den 16 november 2009

Av Draken - 16 november 2009 07:34

Är hemma idag från praktiken. Känner att jag inte vill sticka iväg dit idag, så därför så ringde jag och sa att jag hade huvudvärk. Ingen som kan bevisa motsatsen.


Var iväg och tittade på en trea igår med gubben i lådan. Var fin lägenhet, fast det var lite små saker som jag inte tyckte om, som tex luckorna i köket, där var det gula luckor. Men det kan man höra ifall man kan få måla om till någon annan färg.

Tapeterna i hela lägenheten var fräscha förutom i vardagsrummet, där skulle det behövas en omtapetsering det kan man säkert få skulle jag tippa på. Sen i badrummet så var det våttapeter, och det var ju bra, men dom var inte dom snyggaste direkt, men dom får så lov att duga. Kommer ju säkert inte få nya där inne. Sen var det en tvättmaskin i lägenheten, och det var ju jätte bra det.

Har första tjing på lägenheten, så om jag säger att jag vill ha det så får jag den. Och som det ser ut så kommer jag att säga ja till den.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards