Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Draken - 9 februari 2009 20:00

Har nu sökt sommar jobb inom vården.

Jag jobbade ju två år inom äldre vården förut, så att jag sökte till det nu. Jag sökte även till handikapsomsorgen, visst jag har aldrig jobbat med det förut, men det skulle vara kul att testa det.

Så att det är bara vänta o se ifall man får nå sommar jobb, skulle få svar senast till 15 maj. Hoppas hoppas att jag får jobba till sommaren.

Av Draken - 9 februari 2009 18:54

Pratade nyss med min snuttis i telefon. Han hade fixat till sängbenen idag på jobbet. Han hade gjort dom lite längre, så att nu kommer jag att få lite högre säng.


Får se när vi träffas, ska ev åka över till honom i morgon lagom tills han slutar för dagen.


Han var så himla trött så att han skulle lägga sig o vila en sväng så skulle han ringa mig senare. Får se när han ringer.

Av Draken - 9 februari 2009 10:34

Var rätt så mysigt att sova i natt när sängen låg direkt på golvet.

Killen skruvade fast en hylla inne i sovalkoven satte dit lite ljus som jag tände när vi gick o la oss, det blev jätte mysigt.


Han stack iväg till jobbet vid strax före sex i morse. Får se när vi träffas nästa gång. Synd bara att vi inte bor i samma stad, då hade det varit lättare att träffas varje dag. Men nu bor vi i grannstäderna, det är ca två o en halv mil mellan oss.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards