Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Draken - 25 januari 2010 06:29

Får skjuts upp till kursen idag, det känns skönt det.  Ska gå ut om ca en tio, femton minuter.

Får skjuts av en kompis som ska börja samma kurs som mig, men tyvärr så får man inte skjuts hem för att hon går bara halv tid, så att hon kommer att sluta vid elva idag. Men det är alltid på morgonen som är värst att gå tycker jag så att det gör inte så mycket att jag får ta mig hem på egen hand.

Av Draken - 25 januari 2010 05:47

Vaknade vid halv fyra tiden i morse och hade svårt att somna om. Vaknade av att jag hade ångest. Men jag vet dock inte varför jag har ångest :( Men jag hoppas verkligen att det kommer att gå över snart.


Snart så flyttar jag till en större lägenhet. Ska bli kul men det är ändå tråkigt. Jag har bott i denna lägenhet i tre år och har trivits väldigt bra. Skulle gärna ha velat bott kvar i den, men kan ju inte göra det eftersom det kommer bäbis om ca tre månader. Och det blir ganska trångt att bo i en etta på 32 kvm på tredje våningen med en bäbis.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards