Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Draken - 22 mars 2010 15:43

Fick skjuts hem idag från jobbet, jätte bra tycker jag, för att då hann jag byta kläder innan jag ska iväg till föräldrarutbildningen. Gubben i lådan kommer snart och hämtar upp mig så kommer vi sitta där på utbildningen i ca två timmar. Det är sista gången idag, sen så ska vi ha en träff i sommar när alla har fått bäbisen. det är sex par med mig och gubben i lådan har jag för mig om jag har räknat rätt. Den som ska ha barn först ska ha om tre veckor har jag för mig och den som ska ha sist ska ha den sjunde maj, drygt en vecka efter oss. Så återträffen kommer att bli i juni någon gång skulle jag tippa på.

Av Draken - 22 mars 2010 14:21

Sitter på jobbet och skriver nu. Eller jobbet och jobbet, praktiken rättare sagt. Slutar om ca en timme, sen vid fyra så ska jag iväg på föräldrarutbildning, det är sista gången idag. Får se ifall jag sticker dit på en gång när jag har slutat eller om jag sticker hem först och gubben i lådan får hämta mig. Beror helt på ifall jag kan få lift hem eller inte. Om jag får lift så åker jag hem så får gubben i lådan hämta mig hemma när han kommer från jobbet så åker vi dit tillsammans. Om jag inte får någon lift så får jag gå direkt till föräldrarutbildningen så möts jag och gubben i lådan upp där.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards