Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Draken - 1 januari 2008 20:07

Firade nyår nere oss min älskling i Gävle.

Kom ner till honom strax efter sex, då åkte vi ut till Bomhus en vända. Men där blev det strul så att då åkte jag och älsklingen in till stan o gick först på en krog som heter Lucky eller hur de nu stavas. Sen så gick vi vidare till Heartbreak (tror att den hette så). När tolv slaget kom så gick vi ut och smällde dom raketerna som vi hade burit omkring på hela kvällen.

Sen efter det så tog vi en svarttaxi upp till honom o myste till det lite granna innan vi la oss för att sova.


Sen i morse så myste vi till det och hade underbar sex. Men han drog ur sig innan det gick för honom, för att vi vill inte att det ska bli något. Fast vi vill ju båda ha barn. Men sexet var helt underbart. 


Ska iväg till barnmorskan i morgon och fixa preventivmedel. Vet ännu inte vilket p-medel jag ska ta ännu. Någon som rekomenderar något speciellt preventivmedel så hör av dig och berätta om dina erfarenheter om just det.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards