Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Draken - 15 januari 2008 23:24

Ska jag våga släppa allting och bli förälskad i denna kille?

Han säger att han älskar mig.

Han säger att han saknar mig.


Jag vill kunna lita på honom, men jag vet inte om jag vågar göra det. Jag är rädd att jag ska bli sårad ifall jag låter mig själv bli förälskad i honom.

Han har ju ändå haft flera förhållanden tidigare, och däribland så har han tre barn med tre olika, så ska jag våga lita på honom att han vill ha mig?

Jag vill våga lita på honom, men jag är ändå rädd att bli sårad av honom, att han ska komma och säga att han inte vill ha mig, när jag är helt enkelt älskar honom mer än själva livet.


Varför ska livet vara så himla svårt?

Av Draken - 15 januari 2008 17:44

Av Draken - 15 januari 2008 17:38

Hur go o gullig kan man inte bli :)


Av Draken - 15 januari 2008 15:28

Jävla idiot jävel.


Har lust att leta upp den där jävla människan o slå henne sönder och samman.


Ringde nyss o pratade med fortum o sa att från och med första mars så ska jag få eon som ska sköta min el. Hon blev lite sur när jag sa det, och sa att jag hade något avtal med fortum o ifall jag skulle bryta det avtalet så skulle jag få pröjsa det, och det skulle vara dyrt sa hon. När hon kollade upp hur mycket så var det på 79 kronor. Det var inte mycket, sa hon. Hon trodde väl att det skulle vara flera hundra.


Jag vill ha billigare el, o de hoppas ja att jag får när jag går över till eon.

Nu när jag har haft fortum så fick jag en sluträkning på 1431 kr, den skulle vara betald den 27 december. Och nu fick jag en räkning som ska vara betald den 7 februari, o den ligger på 991 kr. Jag tycker att det låter väldigt mycket för en så pass liten lägenhet som jag har, har ju bara en lägenhet som är 35 kvm stor.


Tror att fortum försöker o luras o gör allt för att få pengar.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards