Alla inlägg den 30 april 2008

Av Draken - 30 april 2008 21:53

Blir lite fundersam över den där människan.

Hon frågade mig igår vilken dag som skulle passa mig bäst att komma på en fest hos henne, ikväll eller på lördag. Jag sa att lördag passa mig bäst eftersom jag jobbar idag o i morgon.


Men ändå så hör hon av sig att festen blev av ikväll. Svarar att jag inte kan komma då eftersom jag är så trött då jag har jobbat, och att det är bättre att gå ut då jag är ledig dagen efter. Hon bara svarade "oki".


Sen hela kvällen så messa hon mig om olika saker om festen, tex att festen började en viss tid, att hon hade en spritflaska hemma till salu som jag kunde få köpa av henne, att det var si och så många människor som hade kommit.


Hon vet att jag inte är så mycket för at festa, men ändå så håller hon på att säga den och den dagen är det fest. Tex att på onsdag så har jag fest, sen när helgen kommer då vill hon festa igen. Hon vet att jag inte är någon festprisse och hon vet att jag har ett jobb så att jag kan inte festa på lill-lördag.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards