Alla inlägg under februari 2009

Av Draken - 9 februari 2009 10:34

Var rätt så mysigt att sova i natt när sängen låg direkt på golvet.

Killen skruvade fast en hylla inne i sovalkoven satte dit lite ljus som jag tände när vi gick o la oss, det blev jätte mysigt.


Han stack iväg till jobbet vid strax före sex i morse. Får se när vi träffas nästa gång. Synd bara att vi inte bor i samma stad, då hade det varit lättare att träffas varje dag. Men nu bor vi i grannstäderna, det är ca två o en halv mil mellan oss.

Av Draken - 8 februari 2009 18:30

Idag när jag o killen höll på o knulla i sängen så brakar sängen helt plötsligt.

Jag visste ju att sängen hade hade ett ben som var snett o skulle vika sig vilken dag som helst. Men det var inte alls det benet som gick sönder, det var ett helt annat.


Så att det blev bara att skruva bort benen och lägga madrassen direkt på golvet tills vidare.


Vilken tur att killen är svettsare så att han kan ta med sig sängbenen och fixa till benen på jobbet.

Av Draken - 6 februari 2009 20:15

Idag så åkte jag buss till min sötis, och det blev väldigt billigt för mig att åka ;)

Det är så här att när man är upp till 20 så åker man 50% billigare än vuxna, sen när man är mellan 20 och 26 så åker man 25% billigare än vuxna, båda två kallas för ungdom. Och jag är ju mellan 20 o 26, så att jag vart jag ska åka någonstans och att jag är ungdom. Busschaffören frågar då om jag är under 20 o då är ju jag smart nog att säga ja, man får väl inte vara dum heller ;)

Av Draken - 5 februari 2009 11:02

Har träffat den där killen nu ett bra tag nu. Och det känns underbart. Det slog som ett blixtnedslag att jag verkligen tyckte om honom en hel del. Vi har träffats nästan dagligen de senaste veckorna, och det känns så himla bra. Saknar honom en hel del när han inte är i min närhet.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards