Alla inlägg under november 2009

Av Draken - 3 november 2009 18:28

Nu har jag bestämt vad det ska bli för mat. Ska steka på en liten bit fläskfile som ligger i kylskåpet, ska tärna den. Ska även tärna lite kycklingfile och skica bacon och hacka lite lök. Allt det ska stekas på, sen så ska det serveras med mos. Får se hur det blir.

Ska laga till det till klockan sju då gubben i lådan skulle komma hem.

Av Draken - 3 november 2009 16:39

Ja nu har jag kommit hem för dagen då.

Skönt att komma hem tycker jag.

Gubben i lådan skulle bli kvar där bort i hans arbets ort och fixa lite med bilen, har för mig att han skulle byta däck eller nått sånt. Får se när han kommer att komma hem.

Av Draken - 3 november 2009 06:47

Nä nu är det dags att sticka iväg och jobba i några timmar.

Kanske kommer att bli ensam i nån timme sen efter jobbet oxå. Gubben i lådan skulle ev byta lite däck på en bil efter att han slutat, men hade inte riktigt bestämt sig ännu hur han skulle göra, så att vi skulle höras av senare om hur han skulle göra.

Av Draken - 3 november 2009 06:23

Har varit vaken i ca en halv timme, ska snart ta och klä på mig och sticka iväg till praktiken. Tänkte börja klockan sju och sluta vid fyra idag så har jag en halvtimme till godo när jag känner att jag vill sluta en stund tidigare nån dag när jag känner för det.


Jag sov inge vidare inatt. En katt kom vid två och trampa på mig och var på gos humör. Visst det är jätte mysigt när katterna gör så, men dock inte när man sover Skrikandes

Av Draken - 2 november 2009 15:05

Ja nu har jag kommit hem för dagen, fick sluta tidigare idag bara för att det var första dagen. Men sen så får jag börja tidigare. Jag kan börja klockan sju och sluta vid halv fyra eller så så kan jag börja halv åtta och sluta vid fyra, eller så gör jag så att jag börjar klockan sju och slutar klockan fyra så samlar jag på mig en halvtimme om dagen så kan jag ta ut det en annan dag när jag känner för att sluta tidiagre nån dag.


Men det gick iallafall bra att vara där uppe, det var så kul som jag minns det.


Men när jag gick hem idag så går jag förbi sjukhuset, precis när jag hade passerat det så kommer en ambulans bakom mig och slår på larmet precis när dom åker förbi mig. Höll på att kollivippa, blev ju så himla rädd, för att jag var ju inte beredd på att det skulle börja tjuta då. Tur att det var nära till sjukhuset ifall det skulle hända något Flört

Av Draken - 2 november 2009 07:42

Ja nu är det dags att sticka iväg till min praktik, ska bli kul att börja med nånting.

Får se ifall jag skriver något under dagen därifrån, men annars så syns vi en en annan gång.

Av Draken - 2 november 2009 06:48

Ja idag så börjar min praktik då. Ska bli kul att få börja med nånting, speciellt när jag känner att jag verkligen kommer att trivas på stället. Jag hoppas bara att det kommer att vara bra människor där uppe så att jag kommer att trivas ännu bättre.

Klev upp för ca en timme sen samtidigt som gubben i lådan. Tror att det kommer att bli så att jag kliver upp samtidigt som han i fortsättningen för att då kan jag ta det lugnt och slipper stressa, det är inge vidare att hålla på att stressa på morgonen.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards