Alla inlägg den 1 december 2009

Av Draken - 1 december 2009 15:43

Så där ja, nu har jag satt igång en maskin med tvätt. Det kommer att ta ca en timma innan den är klart. Gubben i lådan läre komma hem innan den är klar, om han åker hem på en gång förstårs, det vet jag inget om.

Av Draken - 1 december 2009 14:22

Har legat och vilat i ca en och en halv timme nu, det var så himla skönt. Känns om jag skulle kunna sova mer, men om jag gör det så kan jag säkert inte kunna sova sen ikväll.


Ska försöka att få tummen ur röven o ta och tvätta lite granna, det skulle verkligen behövas.

Av Draken - 1 december 2009 07:07

Vilken jävla irriterande människa. Det är så att det är två styckna chefer där jag har min praktik, och nu när jag ringde och sa att jag skulle vara hemma idag så var det den ena chefen där. Jag hann bara säga att jag skulle vara hemma idag och då sa hon typ att jag skulle krya på mig sen så sa hon hej då, jag höll på att säga en sak till henne när hon bara lägger på luren. Hon kan då inte tycka om mig. Har kännt mycket anti från hennes sida.


Det är många mindre rum där olika många sitter i, och jag har märkt att hon brukar gå till speciellt ett rum minst en gång om dagen och sitta där och prata i en halv timme, det är ofta hon går till det rummet två tre gånger om dagen och pratar i minst en halv timme. Men hon kommer aldrig och sätter sig ner och pratar med oss i mitt rum. Vad är det för speciellt med dom i andra rummet?


Jag är nöjd med att den andra chefen är mycket mycket bättre. Hon är iallafall mer förstående, henne kan man iallafall prata med.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards