Alla inlägg under mars 2010

Av Draken - 20 mars 2010 12:52

Gubben i lådan är och hälsar på sina föräldrar i grannstaden, men jag stannade hemma, kände att jag inte hade någon lust att följa med.


Ska till och käka lite lunch strax, ska ta och käka nudlar har jag tänkt mig, var länge sen jag käkade det. Håller på att koka upp lite vatten i vattenkokaren så går det fortare att koka upp det på plattan sen.

Av Draken - 17 mars 2010 16:32

Då har halva denna arbetsvecka gått då, så himla skönt. Snart så är man ledig i två dagar då man får sova hur länge man vill, men det brukar inte bli så länge, brukar vakna ganska tidigt ändå. Men jag kan alltid ligga kvar i sängen hur länge jag vill, och det är inte helt fel det.


Helt underbart väder har det varit idag. Solen har värmt ganska bra. Om detta väder fortsätter så kommer snön att vara borta ganska snart, så himla skönt.

Av Draken - 16 mars 2010 19:17

Gubben i lådan ringde nyss o sa att han var på väg hem, han har varit och meckat en sväng med den trimmade bilen han har. Han skulle svänga in någonstans och handla lite godis, han är en äkta godis råtta :) Men jag älskar honom ändå.


Ska ta och hoppa in i duschen innan han kommer hem så ska ska jag ställa mig vid spisen och laga lite mat. Har tänkt att laga korvstrogganof och ris, det är gott det :) Får hoppas att jag lyckas med det. Gjorde köttfärssås igår, men den blev inge bra, den blev lite smaklös tycker jag. Men jag hoppas att jag lyckas bättre idag med korvstroganoffen.

Av Draken - 16 mars 2010 17:21

Idag är det tisdag då, och det är sju veckor kvar tills junior ska titta fram som det är planerat. Gubben i lådan tror att junior kommer att komma tidigare, själv så tror jag inget speceillt. Junior kommer när han känner för det.

Börjar bli lite smått nervös, brukar tänka ibland vad det är jag har gett mig in på, gör jag rätt att sätta ett barn till världen.

Men ändå så längtar jag så oerhört mycket tills lilla Junior kommer till världen, ska bli så kul.

Av Draken - 12 mars 2010 16:51

Sitter och väntar på att gubben i lådan ska komma hem.

Ska väl åka på affären på en gång när han kommer så ska man laga mat sen när kommer hem igen. Han ville ha pommes, kött och sambal sås, är inte så förtjust i sambal sås, men äter det bara för att så gärna vill ha det. Då kanske jag kan få något jag vill ha i helgen.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards