Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Draken - 29 mars 2011 13:05

Känns så himla tungt med allting just nu.

Jag vill så mycket, men kan göra så lite. Allting beror på att jag inte har råd med något. Det finns inga pengar till nånting.

Jag vill klippa mig, vill köpa nya kläder, vill köpa nya skor, vill köpa ny dator och mobil, jag vill gå ner i vikt, vill bli skuldfri.

Men ny telefon kan jag hoppa över, för att det är ändå aldrig någon som ringer mig. Datorn behöver jag för att kunna kolla runt, inte för att hålla kontakten med vännerna, för sånna har jag inte.

Nya kläder, skor och frisyr behöver jag inte heller egentligen för att det är ändå ingen som märker hur jag ser ute, det är ändå ingen som tittar på mig.

Så det bästa vore ifall jag bara gick och gömde mig så att allihopa slapp se mig.


Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards