Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Draken - 31 januari 2012 11:44

Jag tar och skyndar mig och skriva när både lillkillen och gubben i lådan ligger och sover. Lillkillen gör det inte så mycket ifall han är vaken, för att han förstår inte innebörden med denna blogg, det är värre med gubben i lådan som inte får veta om denna blogg. Bloggen är för mig för att jag ska få terapi, i denna blogg kan jag skriva om sånt som jag inte skulle kunna göra ifall gubben i lådan läste den, jag känner mig inte redo för att berätta allt för honom vad jag går och tänker på.


Men men ska komma till saken.

Känner sån himla stor ångest, jag vet inte varför.

Det känns som jag håller på att sprängas i tusen bitar.

Jag vet inte vad jag ska mig till.

Vill bara skrika.

Vill bara gråta.

Vill bara gå och gömma mig.

Vem skulle sakna mig ifall jag bara skulle försvinna?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards