Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Draken - 15 mars 2013 11:08

Är trött hela dagarna. Får aldrig riktigt sova.

Nattetid då är lilla lillkillen vaken och är super grinig och kan ine sova. Dagtid så är stora lillkillen vaken och härjar.

Ingen hjälp får jag av gubben i lådan heller. Han hittar alltid på saker som han ska göra utanför hemmet. Har bett honom flera gånger att han ska med sig stora lillkillen, men det kan han inte göra enligt honom själv. För att han ska åka till såna ställen som inte tillämpar sig barn.

Men sen när han är trött själv så ska han få sova, medans jag måste ta hand om pojkarna fast jag är superduper trött själv.

Vad ska jag göra för att få ändring av det? Jag har försökt att prata med honom men han förstår inte vad jag menar.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards