Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Draken - 2 augusti 2013 15:02

Gubben i lådan har en #spelning i morgon. Jag vill väldigt gärna gå. Men då till problemet, barnen. Helst skulle jag vilja att min mamma passar dom. Jag känner mig mest säker med henne när det gäller iallafall minsta. Hon har umgåtts en del med honom. Och vet hur han funkar.


Svärföräldrarna har vi pratat med om att dom ska passa dom. Eller rättare sagt svärmor, så skjutsar svärfar mig dit. För att det är ca två och en halv mil dit och det går inga bussar dit då han ska spela. Och taxi har jag inte råd med. Och det känns dumt att gubben i lådan ska hämta mig och sen skjutsa hem mig efter spelningen. För att vi har tänkt att jag bara ska vara där när han spelar som han kommer göra i ca en timme. Sen så tar det ca en halv timme dit och en halv timme hem. Så att jag kommer att vara borta i minst två timmar.


Visst han kommer att spela på kvällen, då barnen ska sova. Men minsta kan fortfarande vakna #nattetid och då vill han ha #bröstet för att kunna somna om. Vet inte om svärmor klarar av minsta, stora lillkillen vet jag att hon klarar av.


Men men, får se hur jag gör.

Av Draken - 2 augusti 2013 13:33

Har fixat appen till telefon o ser hur den funkar. Verkar funka bra hittills.

Av Draken - 2 augusti 2013 13:23

Suck suck suck

Fy vad jag mår dåligt.

Mycket skulle bli så mycket lättare om ekonomin var bättre, mycket bättre.

Har till och med funderat att börjat att göra nått #olagligt för att kunna #tjäna-pengar. Så dåligt med pengar har jag.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards