Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Draken - 21 augusti 2013 16:16

Vad less jag börjar bli på detta liv. Mycket beror nog att jag o gubben tjafsar en hel del. Det är jobbigt att han visar noll intresse av att skaffa jobb. Han säger att han vill ha jobb, men han gör inget åt det. Han gör inget med lilla lillkillen, jag måste be honom att ta honom. För att han tar aldrig upp honom frivilligt.
Jag får uppfostra lilla lillkillen själv känns det som ibland.
Han kan ligga o vara ledsen när jag inte har möjlighet att ta upp honom, och gubben i lådan sitter bara framför teven, sitter me sin mobil eller framför datorn. Samtidigt som han sitter o pillar sig på snoppen.
Känner mig så himla irriterand idag.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards