Alla inlägg den 24 maj 2006

Av Draken - 24 maj 2006 18:01

...e man i Söderhamn. Men än så länge har jag inte fått lite k*k ännu. Har inte varit här så länge. Kom hit vid tre tiden, sen så har vi ätit, o nu ligger han på soffan o vilar. Han ska jobba ikväll/natt, han börjar klockan nio o slutar vid två. Så att jag förstår att han vill vila lite innan han börjar jobba.

Men jag hoppas att jag får lite granna innan jag åker hem. Kommer troligtvis att vara här fram tills på söndag.


Vad jag önskar att han skulle säga till mig att han älskar mig o säger att han vill dela sitt liv med mig. Men vad ska jag göra egentligen?? Hjärtat säger att jag ska fortsätta att älska honom, så som jag har gjort de fyra senaste åren. Hjärnan säger att jag ska släppa honom, för att han betet sig dålig mot mig vid ett flertal gånger.

Ska jag lyssna på hjärnan eller hjärtat??

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards