Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Draken - 7 oktober 2007 01:34

Vilken dimma det är ute nu då.

Det ser nästan som ett jätte, jätte tunt snö fall. Men det är en väldigt tätt dimma. Rätt så mysigt.

Snö kommer det nog komma snart skulle jag tro. Det är ju den årstiden.


Men nu ska jag iallafall lägga mig. Sängen ropar på mig.

Av Draken - 7 oktober 2007 00:23

Vad ska man göra för att man ska bli älskad?

Hur ska man bete sig?


Det sägs att man ska vara sig själv, att andra endast går efter ett fint inre, att utsidan inte spelar någon roll. Ibland så tror jag på det, eftersom det finns såna som jag tycker är mycket fulare än mig har fått kille. Men då kan man fundera varför jag inte får någon.

Är jag så ful?

Har jag så hemskt inre att ingen vill ha mig?


Måste jag bli supersmal med stora tuttar, blondera håret och vara lätt på foten för att någon ska bli överhuvudtaget ska bli intresserad utav mig?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards