Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Draken - 15 oktober 2007 23:13

Jag jobbar ju väldigt olika om dagarna. Som tex i kväll så jobbade jag till nio, fick sluta en kvart tidigare, så att jag var hemma till nio.

Kvart över nio så ringer en kompis och undrar om jag har slutat, när jag säger att jag har kommit hem redan så blir hon lite sur för att jag inte ringde henne när jag var på väg hem, som jag brukar göra ibland när jag slutar vid nio.

För att hon ville att vi skulle gå till max o käka, för att att tydligen så kostar ett maxmål 19 kronor. Och när jag säger att jag inte orkar att klä på mig o cykla iväg, så blir hon ännu puttare.


Men hon kan ju inte förvänta sig att jag ska ringa henne varje gång när jag slutar vid nio, för att förut när jag slutat vid nio o jag inte har ringt henne på väg hem o pratat me henne tills jag kommit hem så har hon blivit putt.

Men varför ska jag egentligen alltid ringa henne på väg hem från jobbet? Hon ringer ju aldrig när hon slutat för dagen o hon vet att jag bara är hemma.

Av Draken - 15 oktober 2007 00:49

Har en sån jäkla ångest så att jag kan inte somna, så att jag inte är någo trött.


Ligger o funderer ifall jag ska köpa en bärbar dator eller inte. Data affären här i stan hade en bärbar dator för lite drygt sex tusen. Det är ju rätt så mycket pengar ju, pengar som jag egentligen borde lägga på andra saker än en bärbar dator. Jag har ju en dator som fungererar, iallafall någolunda så där. Borde lämna in datorn, för att den strular för mig. Men då blir jag utan dator, o jag känner mig så himla handikappad utan dator. Är ju van att sitta framför den varje dag.


Hmmm, varför ska livet vara så himla komplicerat för?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards