Alla inlägg under november 2008

Av Draken - 12 november 2008 17:50

Av Draken - 12 november 2008 17:45

Av Draken - 12 november 2008 17:20

Nu har mamma varit här och hämtat lillasyster.

Ska snart ta och värma på gårdagens mat och sätta mig och äta medans jag sitter och tittar på Stargate Atlantis som börjar kl 18.


Stargate Atlantis är en bra serie, jag verkligen älskar den serien. Och han som spelar Ronan Dex är en riktig läckerbit :)

Av Draken - 12 november 2008 16:00

Lillasyster är här hos mig just nu. Hon sitter o tittar på Sky High just nu.

Mamma kommer att hämta lillasyster sen när hon har slutat vid fem.


Det var lillasysters pappa som skjutsa hit henne, han följde med henne upp en sväng. Han hjälpte mig bland annat med cyckeln. Jag kunde inte få upp det förbannade spiral låset på den. Jag fick runt nyckeln, men kunde inte få isär den. Men som tur så fick lillasysters pappa loss den, så att nu har jag inte det låset på cykeln längre. Tur att jag hade cykeln i nere i förrådet och ingen annanstans när det hände.

Av Draken - 9 november 2008 22:50

Jag kom på en grej nu när jag sitter o spelar ett litet spel.

I vintrats så var ju jag tillsammans med en kille från grannstaden G, och när jag var hos honom en kväll så fick jag ett sms av min fd svägerska om hur det var och sånt. Jag o hon ha rinte sagt upp bekantskapen, även om vi inte pratar, så är det hennes bror jag inte vill prata med. Och hon frågade även hur det gick med den nya killen jag hade. Jag svarade att det gick jätte bra, att den här killen behandla mig mycket bättre än vad hennes bror hade gjort. Han hade ju ändå valt någon annan framför mig.


Men nu varade det inte så länge med den här killen.

Det var för nån vecka sen jag veta av en kompis som hade pratat med mitt ex från S, och han talade om för henne att det var slut mellan honom och tjejen.


Och nu undrar jag ifall det var slut mellan dom redan då min fd svägerska fråga hur de gick me min sista kille i G. Det kanske var hennes bror som bad henne o fråga hur det gick mellan oss, för att han ville ha tillbaka mig... hmm, bra fråga... En fråga som jag aldrig kommer få svar på

Av Draken - 9 november 2008 14:40

Fick höra av en kompis nu på förmiddagen att det hade brunnit i grannhuset.  Visst det var ingen större brand, det var tydligen någon som hade tuttat eld på några madresser i trappuppgången, men det kunde ju ha blivit en stor brand, och elden hade kunnat hoppat över till mitt hus.

Väldigt kusligt tycker jag.

Av Draken - 8 november 2008 23:43

C och M kom och hälsade på mig nu på kvällen.

Vi satte oss och tittade på film, när vi hade sett ungefär halva filmen så ringde C telefon, de var en kille som hon är intresserad av som ringde. Den här killen bor ca 70 mil ifrån C.


Hon pratade i ungefär en timme i telefon, så att hon missade slutet av filmen. Hon var ju med att välja film, men att hon missade slutet av filmen är hennes problem, not mine.


Det som irriterade mig mest var att hon pratade i telefon i en timme. Jag tycker att när man är och hälsar på någon så pratar man inte i telefon så pass länge, det är ohövligt tycker jag.


Jag och M pratade om det sen när C gick, och även M tyckte att det var ohövligt av C att prata i telefon i en timme.


Jag tycker att C kunde ha sagt till killen att hon inte kunde prata nå mer efter att ha pratat i tio minuter. Men jag förstår att hon vill prata med honom när han väl ringer, men ändå, när man är bort och gästar någon så ska man inte vara så ohövlig o prata i telefon i en timme.

Av Draken - 6 november 2008 15:50

Vad drygt.

Ringer till bovärden och ska prata med henne. Ringde henne vid kvart i fyra, och hon slutar vid fyra. Ja då visar det sig att hon har gått hem.

Visst jag går bara hemma och gör ingeting så att jag kan ringa när som helst, men hon slutar vid fyra, då ska hon vara kvar vid fyra.

Men min bovärd är inte så smart.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards