Alla inlägg under november 2008

Av Draken - 4 november 2008 16:07

Denna video är ju så himla bra :)

Av Draken - 2 november 2008 16:03

Var på singelfest i går.

Den festen hade planerats hur länge som helst, och hon som höll i det sa att det skulle komma 12-13 styckna, ja tänkte att det skulle bli kul.

Vi skulle möta allihopa vid en resturang här i stan. När vi väl kommer dig så visar det att större delen hade droppat utan att säga ifrån. Så att det blev bara tre killar och fyra tjejer. Så att det blev katastrof kan jag ju säga. Det blev inge trevligt alls. Och killarna var helt katastrof. Dom såg ut som hej kom och hjälp mig och dom var extremt barnsliga fast dom var runt 40 alla tre.

Av Draken - 2 november 2008 12:28

Nu tror jag vet vem som har gått och dött, han som bor på första våningen.

Har inte sett honom på några veckor. Visst kan det gå några veckor innan man ser grannarna, men den här killen har en hund, och man såg honom varje dag när han gick ut med hunden. Men det har jag inte gjort.

Av Draken - 1 november 2008 21:36

En kompis kom förbi tidigare idag, o när hon kom innaför dörren så var hon helt till sig. Hon berättade att polisen och likbilen stod nedanför mig.

Ja undrar vem som kan ha gått bort.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards