Alla inlägg den 20 december 2008

Av Draken - 20 december 2008 21:06

Läste nyss på aftonbladets sida om att tusentals katter transporteras till

Guandong-provinsen i Kina där de slaktas och äts.


Det är väl inte så konstigt med Kina kanske, men det värsta är att dom flås och kokas levande. Det är så himla hemskt och, och.... ja jag kan inte sätta ord på det.


Ja säger bara stackars små söta katter.


Under denna länk kan man läsa mer om det: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4026466.ab


Det är inga bilder eller filmer där det visas flådda katter.

Av Draken - 20 december 2008 19:12

Jävla karl jävel, eller ska vi säga gubbjävel.

Mormor kommer att komma upp o fira jul med mig o familjen, hon kommer att ta med sig sin nya karl. O ja fick nyss reda på att han är allergisk mot katter, jag som hade sett framemot att mina två små älsklingar skulle få vara med och fira jul med oss. Men icke sa  nicke, dom ska istället få vara instängde i ett rum på övervåningen. Visst dom är vana med små utrymmen, men dom är vana att ha folk omkring sig. Jag vill att dom ska kunna springa runt i hela huset över jul.

Kan inte den där gubbstrutten stanna hemma istället.

Av Draken - 20 december 2008 00:53

Fan va ego centrerad hon är.


Det är bara hon, hon, hon.


Här om dagen så pratade vi med varandra i ca 1½ timme i telefon. I ca en timme och 20 minuter så prata vi om henne och den "underbara" killen hon har träffat. Men tydligen så är han inte så underbar som hon trodde, men som jag misstänkte.


Men dom tio sista minutrana så lyckades jag lirka in om mig, om att jag har börjat prata med en kille på msn som kanske skulle kunna leda till nått. Sen helt plötsligt så var hon tvungen att sluta.


Och nu så pratade vi på msn, vi pratade om henne, om att en sk kompis till henne, som är ännu mer ego centrerad än hon. Sen helt plötsligt så säger hon att hon är upptagen. Jag sitter givetvis o väntar på att hon ska komma tillbaka tillbaka till msn, jag sitter o väntar i en timme då jag ser att hon loggar ut från msn. Messar henne på nallen o säger varför hon bara logga ut utan att säga hej då. Då säger hon att det var nån som hade kommit som hade bott här i stan o hon var tvungen att vara social.


Morr jag blir så himla irriterad på henne, jag blir galen.


Jag undrar nu hur ego centrerad man får bli egentligen.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards