Alla inlägg den 30 december 2008

Av Draken - 30 december 2008 14:28

Jag och en kompis har pratat om att vi ska fira nyår väldigt länge. Men jag har sagt att jag inte vill dricka så mycket, och att jag helst vill ta ett lugnt nyårsfirande. Att bara hon o jag kan ta o käka nått gott och kanske öppna nå bubbel vid tolvslaget.


Skickade ett mess till henne idag där jag skrev att hon kunde väl sticka in på systemet o köpa nå bubbel om hon vill ha det om hon ville fira med mig. Tänkte att hon är ju ändå nere på stan, hennes jobb är mitt emot systemet, så att jag tycker att hon kan springa ifrån tio minuter o köpa det, så slipper jag gå ner.


Men jag fick tillbaka ett mess av henne där hon skrev typ om jag ska ha tråkigt så vill hon inte. Så frågor hon om jag inte ska äta o dricka. Messar henne o frågar vad hon menar med tråkigt, o skriver även att vki kunde äta nått gott tillsammans. Men att om hon inte vill fira med mig så behöver hon inte. Men hon har inte svarat på de ännu.


Får väl se ifall hon hör av sig nått idag. Om jag inte hör nått av henne så kommer jag att fira nyåret själv. För att jag orkar inte med att leta upp någon fest. Visst det är en annan kompis som ska ha nyårsfest, men jag vet inte om jag har någon lust att gå på den festen, det brukar mest bara vara fjortisar där. Så att jag kommer nog att fira mitt nyår själv, och jag skiter fullständigt i det just nu känns det som.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards