Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Draken - 8 januari 2009 19:05

Har sån jäkla ångest idag, den har kommit krypande framemot kvällningen. Jag vill vill så himla mycket, men det är så lite som jag vet inte kommer att funka eller slå in.


Som tex så vill jag ha ett seriöst förhållande, men jag vet inte ifall det kommer att funka med denna kille som jag har träffat två gånger. Båda gångerna så sov han över hos mig, och vi hade sex vid båda tillfällerna, både innan vi somnade och när vi hade vaknat. Sen så har jag sån himla ångest inför att träffa honom igen, tyckte att det var lite jobbigt när han var här hos mig. Men jag vill lära känna honom, jag vill ha en framtid med honom, men ändå så vill jag inte det. Jag tänker på honom en del, jag saknar honom lite granna.


Sen så vill jag ha en bra kontakt med min familj, men det har jag inte. Har bara två släktingar här i denna stad, och dom vill jag åka till oftare än jag gör. Men en del vid jul som gör så att jag inte vill åka dit. Den personen som två bor med blev så himla full och dryg så att jag har tappat respekten för den personen. De två värsta sakerna var när han blev så förbannad så att han slängde mig i golvet och när han sa i fyllan med ett hånleende på läpparna "kom så får du rida lite granna".


Jag vet inte vart min framtid kommer leda mig någonstans, jag vill så mycket, men klarar så lite.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards