Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Draken - 21 augusti 2009 13:36

Dags att sticka till jobbet då fast jag inte vill, men jag tvingar mig att gå dit. Måste ju jobba för att få pengar. Suck, dubbel suck.

Av Draken - 21 augusti 2009 10:48

Då har jag duschat då, så att håret kommer att hinna torka innan det är dags att sticka till jobbet. Sticker till jobbet vid halv två snåret, så om ca tre timmar sticker till jobbet som jag inte riktigt trivs med.

Vad är det perfekta jobbet för mig där jag skulle trivas till hundra procent?

Av Draken - 21 augusti 2009 09:36

Har nyss klivit upp, har inte riktigt vaknat till liv ännu, det dröjer väl en, två timmar innan jag har gjort det.


Ska jobba ikväll mellen två och halv tio, har egentligen ingen lust att jobba idag, men jag ska ju vara glad över att jag har ett jobb att gå till än så länge. Jag har bara jobb fram till sista augusti.

Men det kan hända att jag känner att jag inte vill till jobbet för att jag inte trivs helt och hållet. Om jag skulle trivas med jobbet så skulle jag vilja gå dit. Men hur finner man att jobb som man verkligen trivs med när man inte kan få jobb någonstans?

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards