Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Draken - 31 augusti 2009 22:08

När jag cykla ner till jobbet igen efter att jag hade varit hemma ett tag så var det någon idiot på cykel.


Man ska ju hålla sig till höger på cykelbanan, jag höll mig till höger, men så såg jag att idioten svängde lite till höger (vänster för henne) så att jag trodde att hon skulle ta vägen som gick åt det hållet, så att jag svängde åt vänster, hon svängde åt samma håll som mig och då svängde jag åt höger, men det var för sent, vi åkte in i varandra. Jag ramla av cykel, stötte till knät i asfalten, som tur var så gjorde jag inte illa mig värre.


Jag hoppas att hon håller sig till höger nu då så att hon fattar att hon inte kan hålle på att vela fram och tillbaka vilken sida hon ska cykla på nu.

Av Draken - 31 augusti 2009 13:45

Idag är det sista dagen på jobbet, är hemma en liten vända nu.

Började klockan sju i morse och slutar halv tio ikväll. Har rast nu mellan 13.00 och 15.30, tyckte att jag lika gärna kunde sticka hem en vända än att vara kvar på jobbet eller på stan. Hemma får jag nått gjort iallafall.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards