Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Draken - 22 augusti 2009 22:43

Om man skulle försöka att sova nu då. Får väl se ifall jag lyckas att somna innan klockan tolv, men det tror jag inte att jag kommer att göra :(

Mycket sällan jag somnar innan klockan tolv, de gånger jag har lyckats med det då har jag haft sällskap av gubben i lådan, och nu e ju inte han hemma


snyft snyft           snyft snyft snyft snyft           snyft snyft snyft snyft

 snyft snyft         snyft snyft   snyft snyft         snyft snyft   snyft snyft

  snyft snyft       snyft snyft     snyft snyft       snyft snyft     snyft snyft

   snyft snyft     snyft snyft       snyft snyft     snyft snyft       snyft snyft

    snyft snyft   snyft snyft         snyft snyft   snyft snyft         snyft snyft

     snyft snyft snyft snyft           snyft snyft snyft snyft           snyft snyft

    snyft snyft   snyft snyft         snyft snyft   snyft snyft         snyft snyft

   snyft snyft     snyft snyft       snyft snyft     snyft snyft       snyft snyft

 snyft snyft        snyft snyft    snyft snyft        snyft snyft     snyft snyft

snyft snyft          snyft snyft snyft snyft           snyft snyft snyft snyft


Så god natt på er allihopa

Av Draken - 22 augusti 2009 21:11

Har ätit lite mat nu, men maten smakade inte alls nå bra. Eller rättare sagt, den smakade inget alls, så som den brukar göra när jag äter ensam.


Känner mig trött, men har ingen ro att lägga mig, tycker inte alls att sova ensam. Har inte sovit ensam på hundra femti elva år, så att jag är lite rädd att sova ensam.

Av Draken - 22 augusti 2009 16:55

Äntligen så är man hemma efter  en dags arbete. Det kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Men skönt att ha fått komma hem iallafall.

Och ikväll så är jag ensam hemma med missarna, ska även sova ensam i natt. Första natten på länge, kommer att kännas väldigt konstig att lägga sig helt ensam. Får hoppas att någon misse kommer och vill gosa med mig.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards