Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Draken - 21 juli 2011 15:48

Gubben i lådan är hos sina föräldrar och passar hunden, han skulle stanna kvar där fram till fem, sex tiden idag, sen så skulle han komma hem. Sen blir han tvungen att åka dit även  i morgon och på lördag för att gå ut med hunden. Varför kunde dom inte ta med sig hunden för? Bara för att svärföräldrana åker bort och inte tar med sig hunden så måste gubben i lådan åka dit och gå ut med hunden.


I vintras så åkte dom iväg oxå, till samma son som dom är hos nu, och då kunde dom ta med sig hunden. Men gubben i lådan var tvungen att åka dit ändå för att han var tvungen att elda i pannan åt dom. Dom har en elpatron som dom kan sätta på om dom nu inte skulle elda, men den ville dom inte sätta på bara för att dom tycker att det är så pass dyrt med el. Visst jag håller med om att det inte är billligt med el, men vad hade dom gjort ifall vi inte kunde ha eldat då? Jag skulle gissa att dom skulle ha struntat i att ha åkt då.


Men dom har en till son, men den sonen hjälper typ aldrig till hos deras föräldrar. Men den sonen (som är äldst) nästan kräver att hans föräldrar ska vara barnvakt åt hans barn. Han har tre pojkar med en kvinna, den yngsta blir ett nu i sommar, den älsta grabben har en utvecklingstörning så att han blir extra jobbig för det. Han har de två varannan vecka, och den yngsta varannan helg. Sen så har en flicka med en annan, och hon vet jag inte hur hon är hos sin pappa. Tydligen är hon ofta hos sina farföräldrar (mina svärföräldrar), jag vet inte varför, men jag misstänker för att han ska kunna träffa sin nya så mycket som möjligt. Om det nu stämmer att han väljer kärleken framför barnen så har han sjunkit rejält i mina ögon, för att så gör man då bara inte, men jag vet ju dock inte om det är sant. Flickan sa nått löst om det, och frågan är om man kan lita på det. Hon är ju ändå 13 år.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards