Alla inlägg den 1 juni 2006

Av Draken - 1 juni 2006 15:05

Vet inte riktigt varför jag mår illa, eller jo kanske jag vet. Det kan bero på att jag nyss fick reda på att mitt ex har blivit tillsammans me den tjejen som han höll på att äkla sig med mitt framför ögonen. Jag fattar inte vad han ser hos henne. Hon är ju inte direkt vacker, och till sättet då, och kläderna hon har på sig. Hon beter sig och klär sig som en hora. Första gången jag såg henne trodde jag att hon var en hora.

Men men det är inte jag som kommer att lida av det. Eller jo kanske det, jag lider ju för att han har en annan när det är mig han ska ha. Men jag ska ge igen på honom så att det rycker om det. Om jag lyckas såra honom till hälften av det jag har blivit så blir jag nöjd. Jag ska se till att han inser vad han har mist. Men det kommer väl att dröja antar jag. Men det får ta den tid det tar.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards