Alla inlägg den 16 juni 2006

Av Draken - 16 juni 2006 18:30

Finns det något som heter "överkåt"?

Och om det nu finns det, kan man vara det?

Och om kan vara det så e jag det nu, har varit det i flera veckor nu, och det blir bara värre o värre för var dag som går. Har ju inte fått nåt på flera veckor nu ju. Och man kan nästan säga att jag är beroende av sex, som vissa av dom som känner mig så e jag ett kåtskåp, det kanske stämmer. Dom som är kåta dygnet runt (som jag nästan är), så måste man vara ett kåtskåp.

Av Draken - 16 juni 2006 16:35

Idag har det varit varmt som attans, men det har varit skönt ändå tycker jag. Men det var inte skönt när jag gick hem, för att jag gick hem från heden. Det tog mig ca 45 minuter, o när jag väl var hemma så var jag genomsvettig. Så att jag drog av mig byxor och hela köret och satte på mig kjol och en annan tröja. Det är då mycket svalare än byxor som sitter som klister på benen när man är svettig.


Ska snart hoppa in i duschen, så att man är fräch sen när man ska iväg på dejten. Ska iväg o spela mini golf. Ska bli kul det :D


Slutade iallafall en timme tidigare idag, hade lite övertid o ta ut. Kände att jag ville komma hem lite tidigare än vanligt, skönt att komma hem tidigare ibland tycker jag.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards