Alla inlägg den 13 juni 2006

Av Draken - 13 juni 2006 20:17

Det är fortfarande väldigt varmt ute, och väldigt ljust. Det är svårt att tro att klockan snart är nio, o det är lika ljust som mitt på dagen. Det är så himla skönt när det är sånt här väder :D


Jag fattar inte hur jag kan sakna honom så mycket fortfarane. Jag vill vara med honom, fast han har sårat mig så himla mycket. Varför kan jag inte släppa honom för? Jag har inte hört av mig till honom för att jag vill se hur lång tid det tar innan han hör av sig till mig. Men han har inte ringt mig något. Vi har inte pratat me varandra sen jag var hos honom i slutet av maj. Då kan man fundera ifall han någonsin tänker på mig. Suck

Av Draken - 13 juni 2006 12:14

Har varit o gett blod nu på morgonen. Det gick jätte bra det. Ljusnan var där oxå o gjorde ett repotage som ska komma i morgondagens ljusnan. Så pratade dom med mig, så att jag ska bara köpa ljusnan i morgon :D

Dom gjorde repotage om att ge blod för att det är någon speciell dag i morgon, den hette nåt i stil med blodens dag eller nått sånt. Kommer inte ihåg vad som sa, men det märks väl i morgon.

Jag tycker att alla som kan ska ge blod, men det är ju vad jag tycker.

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards