Alla inlägg den 10 juni 2006

Av Draken - 10 juni 2006 20:54

Var till min morbror igår o hälsa på. Vi grillade korv oxå. Det var jätte mysigt att träffa dom. Dom har jag inte träffat på flera år. Sen så träffade jag ett utav deras barn (min kusin), o honom hade jag inte träffat på typ fem år, o han hade växt till sig riktigt ordenligt. Han såg rätt så bra ut tycker jag, han var en riktig go bit, om man nu får tycka så om sina kusiner förstors.

Men jo det borde man ju få tycker jag. Man får ju till och gifta sig med sina kusiner så att då får man tycka att dom är riktiga gobitar. :D


Sen idag så var mamma, jag o lillasyster på shopping centrumet, men jag hittade inget. Det var bara lillasyster som hittade nåt. Men när vi var o handlade på coop så hittade jag tre filmer, dom hade tre filmer för 99 kronor. Det är billigt tycker jag. Så att nu har jag film till dagar då det är dåligt väder. Men bara för det så kommer det säkert att vara fint väder. Men det gör inget de, då kan jag alltid spara filmerna till hösten :D

Presentation


Såra mig hellre med sanningen än att göra mig lycklig med en lögn. Sanningen sårar för en stund, men lögnen sårar resten av livet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2006 >>>

Omröstning

Vad anser du om arbetsförmedlingen?
 Deras hjälp är gudomlig, hjälper mig alltid
 Dom finns alltid där för mig
 Dom visar vilka vägar jag kan gå för att nå mitt mål
 Dom är väl ok
 Arbetsförmedligen? Det heter väl arbetsförnedringen?
 Arbetsförmedlingen vad är det?

Besöksstatistik

Drakens gästbok

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards